17.11.2011

שטיחים

אני טיפוס של שבתות שמשיות-  וכך זה בד"כ בארץ, גם בחורף.
אבל השבת הזאת תהיה שבת של חורף אמיתי! וזה נחמד!...נאכל חמין, נזמין אורחים ונשאר בבית...
(...הילדים יתפנקו במיטה עד מאוחר,  יעשו פאזלים ,יטפסו על הקירות...)
אצלנו בבית, כשמורידים את הפוך  והסוודרים מהמדפים העליונים- מוציאים גם את השטיחים מהאכסון - והבית מיד מקבל חמימות וצבעוניות חדשה...


אז הפוסט הזה מוקדש לשטיחים יוצאי דופן ולאופן ההנחה שלהם. כרגיל, הרבה תמונות והשראה:


שטיחים עם טיפוגרפיה ועיצובים גרפיים:




 מפה


Carouschka Streijffert - carpets Page 03




שטיחי  קרושה:
Crocheted Rug - Click Image to Close




Crocheted Rug - Click Image to Close
מפה


שטיחים מקולקציה של ויויאן ווסטווד ב-The Rug Company :









מפה ו-מפה

עוד שטיח מ-The Rug Company  שמצא חן בעיני במיוחד...(לא של ויויאן)

שטיח משעשע (...אולי)  Drop Dead Rug  של מעצב בריטי בשם אלכס קרפנטר.
Dropdeadrug

 שטיחי google earth  -שטיחים של המעצב דיויד האנטר עם תבניות ארכיטקטוניות.
600 x 560 cm


המעצב פה  מקור פה

שטיחים מצוירים- קצת מפספס את עניין הצמריריות, אבל רעיון מגניב לרצפות בטון או עץ:



השטיח הזה גם עגול, גם תכלת וגם שאגי, אם לא הייתי רואה שזה מקסים- לא הייתי מאמינה!
(*ושימו לב לספה!!)


שטיח IKAT מגניב לגמרי מ-luke irwin  אני אוהבת שטיחים שנראים ישנים...מלא אופי!
http://www.apartmenttherapy.com


השטיח השחור לבן של  madeline weinrib  בשער של ELLE ואשר יחד עם הIKAT והזיגזג כבש את עולם העיצוב. ( ותודה לחדוה על התיקון)
והתמונה משמאל מעבירה אותנו לשאלת אופן הנחת השטיחים-
האם הרהיטים מעל השטיח או מסביבו, האם הוא מגדיר אזור או מגדיר מעברים בין אזורים ומה הוא עושה לרהוט ולצבעים של החדר.
וגם, שימו לב ללהיט- שכבות של שטיחים אחד מעל השני

    chdmagdotnet2


    


שטיחים אחד מעל השני:

מפה

veneto2-3.jpg

(הרוסה על החדר הזה!)

איקאה

מי אוהב שטיחים בצורת חיות?! מלא שיק מצד אחד, מצד שני יחד עם ראשי האיילים שרואים בכל מקום- קצת לא מתאים, לא?!
    
*("בואי נתעלס על עור של ברדלס זברה"  -משינה. )

כולם מפה



שטיח מקסים, אחד הפייבוריטים שלי... אבל במטבח..?! (אולי זה תלוי במי מבשל....)

ויש עוד שטיחים יפים ויוצאי דופן בחנות המהממת הזאת. למשל זה:

שיהיה סופ"ש חמים צמרירי ונעים..

מיה

6 תגובות:

  1. אני אוהבת שטיחים!! רק תיקון קטן- השטיח השחור-לבן שכבש את עולם העיצוב בסערה הוא של מדליין ויינריב המוערכת והיקרה בטירוף (ובצדק, הכל בעבודת יד). זה של איקאה הוא החיקוי:)

    השבמחק
  2. תודה חדוה!גם אני מאוד אוהבת שטיחים...מיד ניגשת לבדוק את הגברת מדליין(:

    השבמחק
  3. היא מלכת האיקאט, דרך אגב

    השבמחק
  4. היי מיה, אני אשמח אם תוכלי לעזור לי.. אני מחפשת שטיח לסלון ובא לי משהו מיוחד שלא רואים בכל חנויות השטיחים הרגילות. אהבתי את.השטיח האחרון.. אם את.יודעת על חנויות כאלה אשמח אם תשתפי אותי.. מרב.

    השבמחק
  5. פוסט מהנה וחורפי בהחלט
    מה גם שאני זקוקה לשטיח עד מאוד.... הבית שלי זועק לקצת אופי

    השבמחק
  6. תודה אפרתי ומרב על התגובה.
    מרב אשמח לעזור, תכתבי לי למייל mayagros שטרודל gmail.com ותפרטי קצת מה בא לך..

    השבמחק

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...