8.5.2014

השראה: גלישה

הקיץ שנחת עלינו בבת אחת גרם לי להיזכר בפוסט הזה:
-------------------------------------------------------------------------------------
7 בינואר 2012


הים מספק השראה ענקית לעיצוב ולאמנות בכלל ולעיצוב פנים בפרט.

בפוסט הקודם- בת הים- שהיא חלק מהאגדות והמיתולוגיות הקשורות לים. אבל יש גם מלחים ואניות, ספינות פיראטים, צוללות צהובות, בקתות חוף בנויות מעצי סחף, גווני חול צהבהבים-לבנים, צדפים וכונכיות רשתות דייגים ועוד...ועוד... אינסוף אסוציאציות שיכולות להעניק השראה לעיצוב.

הפעם -ההשראה שלי מעולם הגלישה. ללא ספק, הספורט הכי מגניב והכי פוטוגני שיש.

הכנתי לוחות ותמונות השראה לעיצוב פנים של- "גולשים",
בהשראת עטיפות התקליטים של ה- Beach Boys (ויש המווון):



הנה קצת מוזיקת רקע..



...פעם זה היה הכי אופנתי ומגניב להיות גולש, ואפילו אני רציתי קצת להיות  surfer Gilr
אבל האמת היא שאף פעם לא הייתי רזה /ספורטיבית מספיק, ובנוסף-לא תראו אותי טובלת אפילו אצבע בים עד שלא 40 מעלות בחוץ, ובטח שלא בעומק ..וכשיש גלים...אמאלה...


אני אוהבת את החוף, יותר מאשר את הים, כנראה...


שילוב צבעי פסטל, עם עץ ישן (זה טפט ולא עץ אמיתי) ואם יש לכם גלשן, למה לא לתלות אותו?!


"ביקתת גולשים" עם גוונים וטקסטורות נועזות בסגנון בוהמי






השראה למראה של בית חוף (אפשרי גם אם הבית שלנו רחוק מאוד מהחוף...)
הרבה גווני חום של עץ, אפורים וגוונים טבעיים, כחול וירוק




אדום- תכלת, לבן, משבצות- פסים (וכריש). spirit of America.


השראה מצמחיה טרופית- צבעוניות נועזת והדפסים אתניים (שוב בוהמי)

צהוב- תכלת. (הכי יפה!)


כחול נייבי וצהוב עם עץ כהה- גירסא יותר אלגנטית...


מראה של יאכטה+ מדפים מסקייטבורד- שילוב עולמות תוכן משלימים

הקיץ עוד רחוק. אבל לפעמים נעים יותר להתגעגע מאשר להתבשל באמת בקיץ הישראלי
..אין כמו שבתות שמשיות בחורף!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ואכן, כמו שכתבתי בחורף- יותר נעים להתגעגע מאשר להתבשל בזמן אמת..
סוף שבוע נעים!

מיה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...