9.7.2014

בית מכולות משגע לסטודנטים בלוד!


אני מתרגשת כאילו שאני בניתי אותו!!
תראו את הפרויקט הזה!! בית / עיר מכולות צבעונית ונהדרת לסטודנטים בלוד




וזה קורה ממש בימים אלה, בלב המהומה הצבאית ביטחונית...



הפרויקט במימון משרד האוצר ועמותת איילים וע"פ הידיעה הוא הושלם בתוך 42 יום בלבד! 
והוא מכיל  50 דירות ב-3 קומות.
(במקום אחד אמרו 18 ובשני 50... אז אולי רק 18 כרגע והשאר בהמשך...?!)



מחיר שכירות במכולה בת 3 חדרים, 60 מ"ר-  עם כל מה שצריך כולל מזגן ומרפסת:
לסטודנטים 1000 ש"ח ואם לוקחים חלק בפרויקט מעורבות חברתית רק 620 שקל לחודש.
והדירות נראות נפלא!!

משרד הדריכליות הוא BOXES. שאפו ענק!!

הפרטים המלאים והמדויקים בכתבות הבאות:

ידיעה בכלכליסט (כולל וידאו בגוף הכתבה)

ידיעה ב"לילה כלכלי":




ותודה ל Ofer Petersburg שבזכותו ראיתי שזה בכלל קורה, ומהפייסבוק שלו העתקתי את התמונות.


שיהיה לנו שקט ושלום
אמן!!!

מיה

תגובה 1:

  1. אנונימי9/7/14

    הי, מיה! זה מוזר, אבל גם אני מתרגשת! באמת עבודה יפה, ואני מקווה שתהיה איזו דירה לדוגמה פתוחה לקהל הרחב....כיף לסטודנטים שיזכו לגור בדירות האלה. אני מקווה שמי שאחראי על התחזוקה יעניק הרבה חום ואהבה לבניינים האלה, ושלא יהפכו תוך כמה שנים ל"סלאמס" ושיגידו לנו :"אמרנו לכם".....בבתים צריך לטפל, כמו בכל דבר.

    השבמחק

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...