24.2.2016

סטודיו בנעלי עקב





אז אמנם אני לא מעצבת אופנה...ולא ענקית כמו ISABEL MARANT



אבל בא לי סטודיו כזה (כן, דווקא עם הבלגן והעומס שבו!)



...וגם כאלה נעלי עקב (כדי לשבת בהן כמובן, כי אין מצב לעמוד)




אז אני פונה  (פניה נרגשת) לאקזיסטנס- תארוז לי אחד בבקשה, ליום הולדת (העגול!) הבא...
ובמחשבה שנייה תוסיף לי לזה גם קצת אור טבעי-נגיד חלון גדול...
 תודה.

Isabel Marant dans son atelier?:

ראוי לציין שזהו רק חלק מהסטודיו שלה, ניתן להתרשם מהחלקים הייצוגיים יותר והיפים שבו פה

-
התמונות חלקן באדיבות חיפוש התמונות בגוגל וחלקן מפה- בלוג הצילום של backyard bill.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה ! מיה.

רשימת מחשבות על טרנדים אחרונים בעיצוב- (לפני שכולנו עוברים למטאוורס)

כולם כבר סיכמו את התערוכה במילאנו, והטרנדים שנראו בה. אני לא נסעתי השנה והרשימה הקטנה הזאת מסתובבת לי במחשבות כבר כמה זמן, אבל ברור שחלק מהד...